U prazničnoj sezoni koja budi potrebu za svetlom, nežnošću i tihim zimskim predahom, Yason predstavlja kampanju The Art of Escapism. Kreirana kao savremena razglednica iz mašte, kampanja spaja nostalgični šarm zimskog pejzaža sa vizuelnim jezikom visoke mode. U centru priče nalazi se Nađa, jedno od najizražajnijih lica nove generacije, čija prirodna ekspresivnost i emotivna prisutnost daju život svakom kadru. Stilizovana u saradnji sa Movem timom i fotografisana u sofisticirano kreiranom zimskom ambijentu, ona postaje vodič kroz svet koji je istovremeno stvaran i zamišljen.
Naočare iz EssilorLuxottica portfolija, među kojima se ističu modeli Ray Ban, Miu Miu, Prada i drugih prestižnih brendova, predstavljaju ključne protagoniste kampanje. One nisu samo modni objekti već simboli želja, pogleda i svetova koje biramo da vidimo.
The Art of Escapism poziva publiku da se prepusti tom malom zimskom bekstvu, da oseti tišinu i sjaj imaginarnog pejzaža i da zajedno sa nama zakorači u svet u kome pogled otkriva ono što srce priželjkuje. U tome se spajaju moda, emocija i vizuelna magija, u harmoničnoj celini koja definiše duh ovogodišnje praznične sezone u Yason univerzumu.
„Ova kampanja za mene predstavlja nežnu, ličnu potrebu za zimskim predahom i prostorom mašte koji nam svima ponekad zatreba. Ideja da stvorimo našu sopstvenu planinu u studiju odmah me je privukla jer u sebi nosi pravi duh eskapizma, onaj koji ne beži od stvarnosti već joj daje novu dimenziju. Nađa je unela autentičnost, emociju i retku vrstu ekspresije zbog koje svaki kadar deluje kao trenutak iz stvarnog života, čak i kada je kreiran u potpunosti našim rukama.
Art direkciju potpusuje Nenad, čija je ideja da se planina rekonstruiše u studiju postala temelj ove poetične i intimne zimske priče. Kampanja nas ovim putem bar na trenutak premesti negde drugde, u prostor čistog eskapizma koji nežno spaja maštu i realnost. Naši brendovi iz EssilorLuxottica portfolija u ovoj atmosferi postaju simboli pogleda koji vodi u neki nežniji, svetliji svet. Kampanja je zato poziv, ličan i iskren, da zajedno pronađemo taj trenutak tišine i lepote u kome mašta i estetika stvaraju svoju sopstvenu realnost.“
Dušan Mrđen, kreativni direktor kompanije Yason
Editorijal „The Art of Escapism“ napravljen je u novembru 2025. godine
Kreativni direktor / Dušan Mrđen
Art direkcija i fotografija / Nenad Srdanović
Direktor fotografije / Aleksandar Anđelković
1. Asistent kamere / Matija Vasović
2. Asistent kamere / Ivan Stepanović
Producentkinja / Ivana Bojičić
Izvršna producentkinja / Snežana Marković
Montaža / Natalija Mrđen
Model / Nađa Vlahović
Vizuelni dizajn / Jovana Matović
Šminka / Jovana Janković
Styling / Martina Malobović i Ashok Murti
Garments by Movem fashion, FASHION&FRIENDS, na.valy
Oprema / ivanovaoprema i Cineplanet
Nađa nosi naočare: PR C05S, PR B55V, RX3758V, RB4441D, RB4940, MU A54S, MU A07S, MU 52YS, VO5656U, VE4492U
Odvažno oblikovane, Prada naočare PR C05s predstavljaju savršeni izraz Pradinog vizionarskog pristupa modi. Dizajn je upotpunjen laserski graviranim logoom ispunjenim emajlom, diskretnim, ali upečatljivim detaljem luksuza.
Ovaj model krasi vizuale za jesen/zimu 2025 , a nosi ga Kendall Jenner kao zaštitno lice FW25 kampanje za naočare.
Miu Miu je na reviji SS 2025 predstavio predimenzionirane naočare nadahnute vintidž estetikom, koje odišu snažnim karakterom i modnom hrabrošću. U fokusu je upečatljiv acetatni ram MU A07S sa velikim sočivima u kontrastnim bojama, dok elegantan metalni logo na drškicama daje prefinjen završni detalj ovom smelom dizajnu.
Reč je o naočarima izrazito velike forme, koje dolaze sa čokoladnim, nebesko plavim ili ljubičastim sočivima.
Do sada je već trebalo da bude jasno da od Miu Miu-a nikada ne treba očekivati očekivano, zato brend predstavlja neočekivani oblik. Ovaj MU 52YS ovalni model izdvojen je metalnim okvirom koji se jedinstveno odvaja od sočiva pre nego što se spoji sa uspravnim Miu Miu šarkama sa logotipom.
Retro inspiracija u modernom izdanju. Ray-Ban Ari RX3758V naočare spajaju klasičan dizajn i savremeni duh. Odvažna silueta i metalna konstrukcija daju im upečatljiv, unisex karakter, dok vrhovi drškica od bio-materijala donose dašak boje na diskretnim metalnim okvirima. Ovaj okvir donosi klasičan, urban i uvek aktuelan izgled.
Inspirisan jednim od najprodavanijih Versace modela, ovaj VE4492U dizajn spaja hrabar stil sa savremenom acetatnom konstrukcijom. Sa uglastim linijama i jasno definisanim krivinama, ove kvadratne naočare napravljene su da budu primećene. Ikonični Versace logo na širokim drškicama daje završni pečat.
Ovalni Prada PR B55V okvir sa nežnim acetatnim obodom i elegantnom metalnom pločicom sa Prada logoom, koja se proteže duž cele drškice, otelotvoruju prepoznatljiv luksuz brenda.
Nijanse acetata na obodu usklađene su sa bojom drškica u tonovima poput root tortoise, dok u drugim verzijama stvaraju suptilan kontrast za dodatnu vizuelnu dinamiku.
Jedan od omiljenih modela iz ovogodišnje kolekcije je Miu Miu MU A54S.
Poznat po tome što uvek postavlja sopstvena pravila i donosi najsofisticiranije modne dodatke, Miu Miu ponovo briljira. Ove rimless sunčane naočare stavljaju fokus na sama sočiva, dok metalne drškice sa vertikalnim logoom, dostupne u tri nijanse zlata, unose luksuzan, prepoznatljiv pečat.
Avangardna interpretacija Ray-Ban ikone, Wayfarer Puffer donosi potpuno novu perspektivu legendarnom modelu. Sa naglašenom, punijom siluetom, ultra-crnim sočivima i pop paletom boja, ovaj stil briše granicu između modnog detalja i nosive umetnosti. Klasičan Wayfarer sada sa hip-hop prizvukom ističe pufnatu konstrukciju, upečatljive drškice i karakteristične metalne nitne.
Moderan izgled za novu generaciju. Uski okviri sa zaobljenim ivicama daju ovalnom obliku mekšu naglašenu formu, dok ravna stakla doprinose čistom i savremenom dizajnu. Napravljene od materijala biološkog porekla, RB4441D naočare pružaju sofisticiran i prirodan stil svima koji neguju autentičan izgled.
VO5656U okvir od najlonskih vlakana u elegantnom butterfly obliku dolazi sa upečatljivim, izraženim drškicama na kojima je utisnut Vogue Eyewear logo. Funkcionalno slovo G u logotipu nije tu samo zbog izgleda, ono pametno omogućava kačenje i skidanje mat crnog metalnog lanca, pa korisnici mogu lako da menjaju svoj stil.
Da li ste pronašli savršen poklon za svoje najmilije? Ako niste čekamo vas na 7 lokacija u Novom Sadu i Beogradu sa najvećim izborom naočara.
Pratite našu stranicu Novosti i saznajte više o vašim omiljenim brendovima!
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.
































