Ray-Ban x Facebook pametne naočare

(09 Sep 2021 – 18:12) Nakon prošlogodišnje najave kompanija EssilorLuxottica i Facebook o višegodišnjoj saradnji u cilju razvoja sledeće generacije pametnih naočara, američka multinacionalna tehnološka kompanija i Ray-Ban pokrenuli su Ray-Ban Stories.

Dugo očekivana saradnja predstavlja novi način za besprekorno snimanje, deljenje i slušanje autentičnih životnih trenutaka. Mark Zuckerberg, suosnivač i izvršni direktor kompanije Facebook, i Rocco Basilico, predstavnik kompanije EssilorLuxottica, izbacuju virtuelno saopštenje u kojem se detaljno opisuju partnerstvo i uzbudljive mogućnosti.

Pogledajte ispod kako to izgleda:

Najnoviju liniju proizvoda kompanije započinju sa legendarnim Wayfarer modelom naočara. Facebook i EssilorLuxottica uspeli su da stvore pametnu tehnologiju koja podržava celodnevno nošenje, uključujući optimizovani Snapdragon procesor. Sa samo 5 gr više od standardnog para naočara, novi modeli obećavaju vrhunski stil, udobnost i prepoznatljivu estetiku. Ray-Ban Stories uključuje dvostruko-integrisanu kameru od 5 MP za snimanje fotografija i video zapisa; diskretni otvoreni zvučnici za slušanje i audio-niz sa tri mikrofona koji pružaju bogat glas i prenos zvuka za pozive i video zapise.

Ray-Ban Stories je za sada takođe dostupan u dva druga prepoznatljiva oblika – Round i Meteor. Potrošači mogu upotpuniti svoj stajling odabirom različitih sočiva: za sunce, sa dioptrijom, gradirana, Transitions i providna.

Pored legendarnog dizajna upotpunjenog inovativnom tehnologijom, Ray-Ban Stories pokreće se zajedno sa pratećom aplikacijom Facebook View (iOS i Android), stvarajući jednostavan način za prenošenje, uređivanje i deljenje sadržaja snimljenog na pametnim naočarima uz mogućnost postavljanja na bilo koju društvenu aplikaciju koja se nalazi na svim pametnim telefonima: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, Twitter, TikTok, Snapchat i mnogih drugih.

Ray-Ban Stories će biti dostupne u Ray-Ban prodavnicama i na Ray-Ban.com od 9. septembra u SAD-u, Velikoj Britaniji, Italiji, Australiji, Irskoj i Kanadi. Od ponedeljka, 13. septembra, biće dostupan u odabranim maloprodajnim Luxottica objektima, uključujući SunglassHut, LensCrafters, OPSM, David Clulow i Salmoiraghi & Viganò, a ubrzo zatim i odabranim veleprodajnim klijentima.

Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com