EssilorLuxottica i Meta najavljuju pametne naočare sa veštačkom inteligencijom pod brendom Oakley.
Implementiranje inovacija u Oakley brend potvrđuje veliki uspeh koji je Meta postigla sa drugom generacijom Ray-Ban pametnih naočara, lansiranih u saradnji sa EssilorLuxotticom 2023. godine.
Meta je na društvenim mrežama najavila Oakley izdanje, pokrenuvši Instagram nalog „Oakley | Meta“ sa opisom profila: „Sledeća evolucija stiže 20. juna“. Oakley pametne naočare u saradnji sa EssilorLuxotticom biće namenjene sportistima. Meta cilja na aktivne korisnike nakon što su brojni vlasnici Ray-Ban naočara koristili uređaj da snimaju sebe dok igraju tenis, skijaju i bave se drugim aktivnostima.

Meta je prvi put uspostavila partnerstvo sa EssilorLuxotticom 2019. godine radi zajedničkog razvoja Ray-Ban naočara. Prva verzija je lansirana 2021, ali je pravi uspeh postignut tek sa drugom generacijom 2023., koja uključuje Meta AI glasovnog asistenta i mogućnosti poput identifikacije znamenitosti, predloga recepata na osnovu sastojaka i slanja glasovnih poruka putem WhatsApp-a i Messengera kada je povezana sa pametnim telefonom.
Više informacija možete saznati putem cnbc.com .
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.