INTERVJU: DUNJA JOVANIĆ (imfashionbabe)

U novoj rubrici pod nazivom INTERVJU započinjemo ovonedeljni razgovor o modi, inspiraciji i naočarima sa imfashionbabe. Dunja Jovanić je od svog fashion bloga uspela da napravi pravi brend i postane uspešna modna ikona, bloger, content creator i jutuber čiji izgled i lifestyle prati više od 400k ljudi na društvenim mrežama.

S obzirom na širok dijapazon svetskih brendova koje nudimo u našem asortimanu nije iznenađujuće da ćemo sarađivati sa nekim od najuspešnijih ličnosti sa ovih prostora. Kompanija Yason ima za cilj da brendove naočara iz ponude promoviše putem saradnika koji su samostalni, jedinstveni i uspešni u svojoj sferi poslovanja kao što je Dunja Jovanić (imfashionbabe).

Vogue x Dolce & Gabbana x Valentino

Kako si pronašla svoj lični stil?
Smatram da je lični stil nešto što se izgrađuje tokom godina. Svakako da su moja mama i baka uticale na moj stil dok sam bila mlađa. Kako sazrevate tako pronalazite sebe, i ja smatram da se stil u skladu za zrelošću i u odnosu na trendove menja.  

Tvoja definicija mode?
Davno sam negde pročitala da je moda ogledalo našeg vremena, i složila bih se sa tom tvrdnjom. Ja bih je možda definisala i kao vrstu kreativnog izražaja.

Kako bi okarakterisala lični stil kada je u pitanju izbor naočara?
Što se tiče naočara, meni su one jedan od tri omiljena aksesoara. Pored njih, torba i cipele su najvažniji komadi kada je u pitanju izgled. Volim kada naočare upgrade-uju celu priču. Dragi su mi i klasični modeli ali  i oni koji odstupaju od cele priče i outfit podižu na viši nivo. 

Dunja x Ray-Ban

Šta te najviše uzbuđuje u poslu kojim se baviš?
Najviše me motiviše da budem bolja i kreativnija od sebe. Važan mi je i feedback ljudi koji me prate, on me inspiriše na još više rada i napredovanja. 

Koji brendovi iz Yason Brand Corner-a ti najviše odgovaraju?
Definitivno Versace i Ray-Ban. U svojoj kolekciji imam najviše njihovih naočara. Smatram da u kolekciji uvek valja imati crne klasične naočare, neke luckaste koje prate trend i jedan model koji bi bio između ta dva.

Da li si dosledna brendu, boji ili obliku naočara?
Nisam dosledna boji i obliku naočara. Jeste boja važna, crna i braon su uvek nosivije, ali ja se trudim da nosim ono što dobro izgleda na meni. Samo pratim osećaj koji imam tog momenta kada stavim naočare. 

Dunja x Ray-Ban

Plastični ili metalni okviri?
Podjednako volim oba iako su mi često plastični prijatniji za nošenje jer su lakši.

Kako izgleda tvoj proces odabira naočara?
Uglavnom ne idem sama u kupovinu jer nekada i zbog boje stakala ne mogu da steknem utisak o tome kako mi stoje. Uvek moram da imam podršku ali lako i brzo odaberem šta želim. Dešavalo mi se da vidim neki model na poznatim ličnostima ili reklami, i shvatim da su one super za mene pa  ih poručim bez probe. 

Koje naočare trenutno nosiš?
Trenutno nosim svih 37 pari koje imam (hahaha, šala). Uvek imam jedne klasične u kolima koje idu i na trenerku i na elegantnu haljinu. One su u kolima uvek jer nekada zaboravim da ponesem naočare kada izlazim iz kuće. Imam tri omiljena para trenutno, to su Ray-Ban, Valentino i D&G. 

Dunja x Valentino

Opiši sebe u 3 boje
Crna, bela i nude.

Koji savet bi pružila nekome ko želi da se bavi istim poslom kao ti, a tek počinje?
Glavni preduslov je da volite pre svega ono što radite. Pred vama je put koji nije baš lagan iako to ljudima koji nisu iza kamere ne izgleda tako. Može da se desi da dosta dugo ovo radite a da nema rezultata uprkos vašem trudu, ili da uspeh dođe znatno kasnije. Ljudi koji vas prate osećaju kada vi stvari radite sa elanom i iz ljubavi. 

Kako izgleda tvoj proces stvaranja i traženja inspiracije za posao kojim se baviš?
Inspiraciju nalazim svuda oko sebe. Moj mozak nikada ne prestaje da radi i stalno razmišljam o nekim idejama, kako da budem inovativna i kreativnija. Ja kao ja sam nepresušni izvor ideja i riznica inspiracije. Volela bih da nikada ne izgubim tu želju da animiram i zabavljam ljude jer odatle sve kreće. 

Više o Dunji

 

blogger

 

Dunja Jovanić (imfashionbabe) je jedan od vodećih influensera u regionu, po struci diplomirani ekonomista, a poslom influensera se bavi nešto više od 7 godina. Na društvenim mrežama je prati preko 400k ljudi. Svoje iskustvo stekla je radom sa kompanijama kao što su L’Oréal, Nike, Coca Cola, Omega, H&M, YSL, Visa, Procter & Gamble, BMW i mnoge druge.

 

Dunju možete pratiti na Instagram, Youtube kao i putem njenog bloga.

 

Za dodatne vesti iz sveta optike i mode pratite nas na Instagramu.

 

Urednik članka
Dušan Mrden

 

Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.