Pariz, Francuska i Menlo Park, Kalifornija (18. septembar 2025) – EssilorLuxottica i Meta Platforms predstavili su evoluciju svog uspešnog partnerstva na događaju Meta Connect, gde su otkrili novu generaciju AI naočara. Nadovezujući se na revolucionarnu kategoriju proizvoda koju su do sada lansirali, uključujući Ray-Ban Meta, najprodavanije AI naočare na svetu, i nedavni model Oakley Meta HSTN, najnoviji modeli koji izlaze na tržište podižu standard na viši nivo u pogledu stila, funkcionalnosti i ljudske povezanosti.

Oakley Meta Vanguard
Nova generacija pametnih naočara za sportiste sa Oakley PRIZM sočivima, ultra-širokom 12MP kamerom, jakim zvučnicima i naprednom redukcijom buke vetra. Otporne na vodu i prašinu (IP67), prilagođene za treninge i duže aktivnosti, uz trajanje baterije do 9 sati (+ dodatnih 36h preko futrole za punjenje). Predporudžbine su dostupne po ceni od 499 USD (549 EUR) na Oakley.com i Meta.com.
Ray-Ban Meta (Gen 2)
Donosi do 8 sati baterije, ultra-široku 12MP kameru koja snima u 3K Ultra-HD rezoluciji i novu paletu boja i stilova. Mogu se naručiti i sa dioptrijskim i Transitions sočivima. Posebna funkcija Conversation Focus (uskoro dostupna) pomaže da se glas sagovornika jasnije čuje u bučnom okruženju. Ray-Ban Meta (Gen 2) je dostupan po ceni od 379 USD (419 EUR) na Ray-Ban.com i Meta.com.
Meta Ray-Ban Display
Prve AI naočare sa integrisanim color displejem u sočivu, koje diskretno prikazuju poruke, pozive, fotografije i vizuelne informacije. U kompletu dolazi Meta Neural Band narukvica koja omogućava upravljanje pokretima ruke i prstiju. Meta Ray-Ban Display će biti dostupan u odabranim prodavnicama u SAD od 30. septembra 2025. po ceni od 799 USD, a širenje na Kanadu, Francusku, Italiju i Veliku Britaniju planirano je početkom 2026. godine.

„Ova najnovija inovacija iz našeg partnerstva sa Metom otkriva sledeći horizont. Nakon što smo savladali prepreke masovnog usvajanja tako što smo najnapredniju tehnologiju smestili u estetski savršene okvire i plasirali ih širom sveta, sada smo spremni za još veće ciljeve. Meta Ray-Ban Display predstavlja najbolje od obe kompanije – našu stručnost u optici i dizajnu nosive tehnologije i Metinu lidersku poziciju u AI i softveru. Ovaj proizvod redefiniše značenje izraza ‘hands-free’. Zajedno sa novom generacijom Ray-Ban Meta i Oakley Meta naočara, ovo će nas odvesti na nove nivoe performansi i stila. Ponosni smo što smo pioniri u ovom prostoru zajedno sa Metom, sa još mnogo inovacija koje tek dolaze“, izjavio je Francesco Milleri, predsednik i CEO EssilorLuxottica.
„Na događaju Meta Connect predstavljamo našu najnapredniju liniju AI naočara, dizajniranu za svaki životni stil. To uključuje Meta Ray-Ban Display, naše najimpresivnije naočare do sada, koje odražavaju godine inovacija u kompjuterskom vidu i AI tehnologiji. Ponosan sam na naše partnerstvo sa EssilorLuxottica. Zajedno smo definisali AI naočare kao novu tehnološku kategoriju i doneli prve modele širokoj publici. Verujem da će naočare postati idealan uređaj za isporuku superinteligencije, i uzbuđen sam zbog svega što dolazi“, izjavio je Mark Zuckerberg, osnivač i CEO Mete.
Više o kompaniji Luxottica Group
Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.
Više o kompaniji Meta Platforms
Meta Platforms je američki tehnološki konglomerat sa sedištem u Menlo Parku, Kalifornija. Kada je Facebook pokrenut 2004. godine, promenio je način na koji se ljudi povezuju. Aplikacije kao što su Messenger, Instagram i WhatsApp dodatno su osnažile milijarde širom sveta. Sada, Meta ide dalje od 2D ekrana ka impresivnim iskustvima kao što su proširena, virtuelna i mešovita stvarnost kako bi pomogla u izgradnji sledeće evolucije društvene tehnologije. Više o kompaniji Meta saznajte ovde.
Saopštenje preuzeto sa www.essilorluxottica.com
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.