EssilorLuxottica i GIORGIO ARMANI OBNAVLJAJU SARADNJU

Charenton-le-Pont (France) and Milan (Italy), 14. septembar 2022. EssilorLuxottica i Giorgio Armani objavili su obnavljanje sporazuma o saradnji za razvoj, proizvodnju i distribuciju naočara širom sveta pod imenima Giorgio Armani, Giorgio Armani Prive, Emporio Armani, EA7 Emporio Armani i A|X Armani Exchange.

essilor luxottica giorgio armani

Obnova saradnje obavljena je četiri meseca pre isteka roka trenutnog sporazuma (1. januar 2013. – 31. decembar 2022.) kao znak poverenja i kontinuiteta u viziji pokojnog izvršnog predsednika kompanije Luxottica Group Leonarda Del Vecchia. Ugovor je obnovljen na 15 godina i stupa na snagu 1. januara 2023. godine. Zajenička istorija EssilorLuxottica i Armani Group datira još od 1988. godine kada su se osnivači ovih kompanija udružili kako bi proizveli naočare od najkvalitetnijih materijala.

Tokom svoje karijere uvek sam gradio dugoročne saradnje i sporazume sa partnerima od poverenja. Odnos sa EssilorLuxottica bio je kamen temeljac mog puta, rođen iz ličnog i profesionalnog poštovanja, što je dovelo do izazovnih izbora. Ovako važna obnova je potvrda međusobne lojalnosti koja me čini ponosnim i koja će dovesti do daljih, važnih inovacija„, rekao je Giorgio Armani, osnivač Armani Group.

Izuzetno smo ponosni na našu istoriju sa Armani Group i na magiju koju smo zajedno stvorili. Leonardo Del Vecchio je u Giorgio Armaniu video kolegu preduzetnika sa zajedničkom strašću za kvalitet i inovacije, i mi smo uzbuđeni što ćemo nastaviti na putu koji su započeli„, rekao je Francesco Milleri, predsednik i izvršni direktor EssilorLuxottica Group.

Više o Luxottica Group

Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.

Više o Giorgio Armani

„Razlika između stila i mode leži u kvalitetu.“  – Giorgio Armani

Giorgio Armani je italijanski modni kreator, rođen 1934. godine, sa neuporedivim vanvremenskim osećajem za stil. Svoju kompaniju pod imenom Armani osnovao je 1975. godine. Armani je postao prepoznatljiv po muškoj odeći, kreacije sa jasnim i čistim linijama kao znakom prepoznatljivosti. Giorgio Armani je više puta nagrađivan i odlikovan raznim priznanjima, i jedini je dizajner koji se pojavio na naslovnici časopisa Time, pored Christian Dior-a. Armani Group obuhvata linije Giorgio Armani, Giorgio Armani Prive, Emporio Armani, EA7 Emporio Armani i A|X Armani Exchange.

Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com

Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.

Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.