EssilorLuxottica i FERRARI PROŠIRUJU PARTNERSTVO

Charenton-le-Pont (France), 15. decembar 2022. EssilorLuxottica i Ferrari objavili su obnavljanje i proširenje partnerstva sa Ferrari S.p.A, koja je u potpunom vlasništvu italijanske filijale Ferrari N.V.

EssilorLuxottica x Ferrari

Prema novom višegodišnjem ugovoru koji stupa na snagu od 1. januara 2023. godine EssilorLuxottica će nastaviti da dizajnira, proizvodi i plasira naočare sa brendovima Scuderia Ferrari i Ray-Ban. Aktivnosti licenciranja se takođe protežu na prvu kolekciju monobrend naočara sa zaštitnim znakom Pracing Horse.

Sponzorstvo EssilorLuxottica se takođe širi prema novom sporazumu: logotip Ray-Ban, pored toga što će ostati na jednosedima Formule 1, pojaviće se po prvi put na automobilima i odeći zvaničnih vozača Competizioni GT koji se takmiče na svetskom prvenstvu.

Postoji samo jedan Ferrari , a naša zajednička priča je uzbudljiva od početka. Sa našom prvom saradnjom između Ray-Ban i Scuderia Ferrari videli smo strast ljubitelja trka prema brendu Ferrari i snažan prelaz između trka i mode dobro pretočen u naočare. Uz naše prošireno partnerstvo donećemo to uzbuđenje mnogim potrošačima širom sveta, dalje razvijajući Ferrari u kategoriji naočara„, rekao je Francesco Milleri, predsednik i izvršni direktor EssilorLuxottica Group.

Od danas, Ferrari se sprema da postigne nove ciljeve sa EssilorLuxottica: od prve ekskluzivno brendirane linije naočara Ferrari, do izazova koji nas čekaju na stazama u predstojećim sezonama motosporta„, rekao je Benedetto Vignia, izvršni direktor kompanije Ferrari. „Polazeći od zajedničke istorije izvrsnosti i autentično podeljenih vrednosti, želimo da gradimo dalje uzbudljive projekte zajedno sa milionima fanova i kupaca koji nas biraju i i veruju u ovu saradnju se stalno razvija„.

Više o Luxottica Group

Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.

Više o Ferrari

Ferari je italijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila sa sedištem u Maranelu, Italija. Komapaniju je osnovao Enco Ferrari 1929. godine kao Scuderia Ferrari. Kompanija je sponzorisala vozače i proizvođače trkačkih automobila pre ulaska u proizvodnju uličnih automobila kao Ferrari 1947. godine. Kompanija Fiat je dugo imala čak 85% vlasništva, ali je 2016. godine Ferrari odvojen od Fiat Chrysler grupacije i postaje samostalna kompanija. Ferrari drumska vozila predstavljaju brzinu, luksuz i bogatstvo.

Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com

Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.

Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.