Paris (France) i London (United Kingdom), 18. decembar 2025. – Komapnije EssilorLuxottica i Burberry objavile su produženje licencnog ugovora za razvoj, proizvodnju i globalnu distribuciju naočara pod brendom Burberry.
Postojeći ugovor, koji ističe 31. decembra 2025. godine, produžen je do 31. decembra 2035. Nadovezujući se na zajedničko nasleđe kreativnosti, vrhunske izrade i inovacija, ovo produženje dodatno učvršćuje dugogodišnje partnerstvo dve kompanije koje uspešno traje još od 2006. godine.

„Izuzetno nam je drago što produžavamo naše dvodecenijsko partnerstvo sa Burberryjem, kreativno putovanje koje je iznedrilo kolekcije prožete vanvremenskom sofisticiranošću i prepoznatljivim britanskim šarmom ovog brenda. Dok ulazimo u novo poglavlje kreiranja Burberry naočara, EssilorLuxottica sa velikim zadovoljstvom produbljuje saradnju sa jednom od najcenjenijih luksuznih modnih kuća na svetu“, izjavio je Francesco Milleri, predsednik i izvršni direktor kompanije EssilorLuxottica.
Joshua Schulman, izvršni direktor kompanije Burberry, dodao je: „Radujemo se nastavku naše dugogodišnje saradnje sa kompanijom EssilorLuxottica, zasnovane na zajedničkim vrednostima izrade, dizajna i inovacija. Zajedno ćemo nastaviti da prenosimo duh vanvremenskog britanskog luksuza i približimo još više ikoničnih Burberry kolekcija naočara kupcima širom sveta.“
Više o kompaniji Luxottica Group
Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.
Više o kompaniji Burberry
Burberry je globalni brend sa dubokim britanskim nasleđem. Osnovan 1856. godine od strane Thomas Burbeery-a, brend počiva na snažnim vrednostima svog osnivača. Spajajući strast prema boravku na otvorenom, nastavljaju da pomeraju granice istraživanja.
Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com
Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.
Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.


