EssilorLuxottica i Burberry objavljuju produženje licence na 10 godina

Paris (France) i London (United Kingdom), 18. decembar 2025. – Komapnije EssilorLuxottica i Burberry objavile su produženje licencnog ugovora za razvoj, proizvodnju i globalnu distribuciju naočara pod brendom Burberry.

Postojeći ugovor, koji ističe 31. decembra 2025. godine, produžen je do 31. decembra 2035. Nadovezujući se na zajedničko nasleđe kreativnosti, vrhunske izrade i inovacija, ovo produženje dodatno učvršćuje dugogodišnje partnerstvo dve kompanije koje uspešno traje još od 2006. godine.

EssilorLuxottica x Burberry

Izuzetno nam je drago što produžavamo naše dvodecenijsko partnerstvo sa Burberryjem, kreativno putovanje koje je iznedrilo kolekcije prožete vanvremenskom sofisticiranošću i prepoznatljivim britanskim šarmom ovog brenda. Dok ulazimo u novo poglavlje kreiranja Burberry naočara, EssilorLuxottica sa velikim zadovoljstvom produbljuje saradnju sa jednom od najcenjenijih luksuznih modnih kuća na svetu“, izjavio je Francesco Milleri, predsednik i izvršni direktor kompanije EssilorLuxottica.

Joshua Schulman, izvršni direktor kompanije Burberry, dodao je: „Radujemo se nastavku naše dugogodišnje saradnje sa kompanijom EssilorLuxottica, zasnovane na zajedničkim vrednostima izrade, dizajna i inovacija. Zajedno ćemo nastaviti da prenosimo duh vanvremenskog britanskog luksuza i približimo još više ikoničnih Burberry kolekcija naočara kupcima širom sveta.“

Više o kompaniji Luxottica Group

Luxottica je lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji modnih, luksuznih i sportskih naočara. Njihov portfolio uključuje kućne brendove kao što su Ray-Ban, Oakley, Costa, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, kao i licencirane marke uključujući Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co., Valentino i Versace. Globalna distributivna mreža grupe pokriva više od 150 zemalja i dopunjena je širokom maloprodajnom mrežom od približno 9.000 prodavnica, sa LensCrafters i Pearle Vision u Severnoj Americi, OPSM, LensCrafters i Spectacle Hut u azijsko-pacifičkom regionu, GMO i Oticas Carol u latinskoj Americi, Salmoiraghi & Vigano u Italiji i Sunglass Hut širom sveta.

Više o kompaniji Burberry

Burberry je globalni brend sa dubokim britanskim nasleđem. Osnovan 1856. godine od strane Thomas Burbeery-a, brend počiva na snažnim vrednostima svog osnivača. Spajajući strast prema boravku na otvorenom, nastavljaju da pomeraju granice istraživanja.

Saopštenje preuzeto sa www.luxottica.com

Sva dešavanja u kojima učestvuje kompanija Yason možete pratiti putem našeg web sajta i stranice Novosti.

Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.

Pregled privatnosti

Ova web lokacija koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima se čuvaju u vašem pregledaču i obavljaju funkcije kao što su prepoznavanje kada se vratite na našu web stranicu i pomažete našem timu da razume koji su delovi web stranice najinteresantniji i najkorisniji.

Možete prilagoditi sve postavke kolačića navigacijom jezičaka sa leve strane.