BREND: SWAROVSKI

swarovski logo

Kako je nastao brend SWAROVSKI?

Daniel Swarovski, osnivač kompanije Swarovski, rođen 1862. godine austrijski je brusilac stakla češkog porekla. Godine 1892. izmislio je električnu brusilicu koju je patentirao i počeo sopstvenu proizvodnju. 1895. godine osniva sopstvenu kompaniju za proizvodnju nakita i bižuterije koja se veoma brzo probila na tržište. Njegova trajna strast za inovacijama i dizajnom učinila ga je vrhunskim svetskim brendom. Danas, porodica nastavlja tradiciju pružanja izvanrednog svakodnevnog stila ženama širom sveta.

Vizija Swarovskog je bila da stvori „dijamant za sve“.

Swarovski predstavlja sinonim za vrhunsku eleganciju, sofisticiranost i blistavu lepotu. Danijel je revolucionarnim pristupom brušenju stakala stvorio jedinstvenu tehniku koja je omogućila stvaranje kristala izvanredne čistoće i sjaja po čemu ovaj luksuzni brend i postaje prepoznatljiv svuda u svetu.

Kompanija Swarovski je svoje poslovanje brzo proširila na modne dodatke, uključujući naočare koje su sinonim za ekstravaganciju i sofisticiranost. Svaki par naočara je pažljivo oblikovan kako bi naglasio lepotu Swarovski kristala, čineći ih neizostavnim delom svakog modnog izražaja.

Informacije preuzete sa sledećih sajtova swarovski.comluxottica.com

Pogledajte našu stranicu BRAND CORNER i saznajte više o istoriji brendova sa kojima sarađujemo.

Sadržaj ovog članka je vlasništvo sajta Yason.rs. Preuzimanje teksta uslovljeno je Creative Commons 2.5 licencom. Svako kopiranje i korišćenje materijala bez navoda autora i linka ka izvoru smatra se kršenjem autorskih prava i podleže zakonskim sankcijama. Neke od fotografija korištene u tekstovima su vlasništvo trećih lica nad kojim portal Yason.rs nema autorska prava.