Oliver Peoples kroz istoriju 2. deo

2001- Oliver Peoples CD-ovi u kojima se spaja zvuk i vid

Oliver Peoples počinje sa reklamiranjem svojih CD-ova. Muzika počinje da igra veliku ulogu u prenošenju životnog stila Oliver Peoples-a. Stvaranjem OP CD-a započelo je skupljanje egzotične muzike i omugućeno je ljudima koji nebi imali pristup istoj da je čuju. Za razliku od drugih preduzeća (koja koriste usluge drugih kompanija da im naprave CD), pri pravljenju OP CD sve je radjeno kao i kod naših naočara od starne naše kompanije. Naša muzička kompilacija reflektuje ono kroz šta je Oliver Peoples prošao i prikazuje srž brenda. Sufisticiran izbor pesama najbolje prikazuje filozofiju Oliver Peoples-a.

op_music 1

2001- Internet Marketing

Oliver Peoples objavljuje svoj internet sajt. www.oliverpeoples.com

2001_op_webmarketing

2003- VFX Stakla za naočare za sunce

Oliver Peoples ekskluzivno predstavlja VFX stakla sa unapredjenom polarizacijom i gradiranim fotohromatskim mineralnim staklima u raznim bojama.

Glavni atributi VFS stakala su:

  • Anti refleksni sloj eliminise odsjaj u naočarima
  • Oliver Peoples logo
  • Sloj zaštite protiv otisaka pristu , prašine , ulja i otisaka prstiju

2003_vfx

2004- Lansiranje Mosley Tribes-a

Mosley Tribes su unisex naočare brendirane dizajnirane i reklamirane od strane Oliver Peoples-a. Spoj znanja i estetike Oliver People-a sa vizionarima iz aktivnog života i sporta doveli su do proizvodnje ovog brenda. MOSLEY je izraz za euforičan osećaj a TRIBES(PLEMENA) označava grupu pojedinaca koji su se ujedinili. Dizajn Mosley Tribles-a je moderna interpretacija besmrtnih ikona koje povezuje stil i korisnost. Brend je već prepoznatljiv po svojoj unikatnoj verziji aviatora koji poseduje dva mosta koji je već privukao pažnju cele modne industrije. U samoj srži koncepta brend sadrži klasičan stil, sportsku kulturu i uličan luksuz.

mosleytribes_022

2005-2008-2009 Prodajni objekti u južnoj Kaliforniji

Oliver Peoples otvara svoj peti, šesti i sedmi maloprodajni objekat u renoviranom South Coast Plaza u Orange Country California, medjunardnoj shoping destinaciji Malibu Country Mart u Malibu California i Fashion Wally Mall u San Diegu California

2005-2011_socal_01

2008- Dvadeset godina od osnivanja Oliver Peoples

Oliver Peoples proslavlja svojih 20 godina postojanja u saradnji sa Hollywood ikonom Robert Evansom ( producent legendarnog Kuma) da stvore prvi brend marketing film “Mind Games“ kao i da dizajniraju nameske okvira. Napravljen je Editorial Book koji u sebi sadrži najbolji modni uvodnik sa najprepoznatiljivijim okvirima na najpoznatijim licima na svetu.

2008_robertevans_op

2008- Ikone

OP-505 (1987)- Prvi ram koji je prikazan u debitnoj kolekciji Oliver Peoples-a. Spektakulni dizajn je napravljen u kalupu koji je podsećao na oklop kornjače od plastike sa metalnim mostom, nalik na modele iz ranog Američkog industriskog perioda (cirka 1927). Klasični dizajn intelektualaca tog perioda bio je prvi u seriji optičkih ramova koji su imali clip-on naočare za sunce, koji su promenili dizajn naočara na svetu.

O’Malley (1988)- Klasični ručno radjeni ram za naočare od acetate koji je nosio nekadasnji vlasnik Los Angeles Dodgers Peter O’Malley. Dvadest godina kasnije O’Malley je legendardni ram i ima svoje mesto medju ikonama.

MP-2 (1989)- Frigidni metalni ram sa malo plastie koji daje retro izgled. Ova kombinacija metala i plastike je bila revolucionarna i učinila je da ovaj model postane jedan od najlegendarnijih ramova u kolekcije

OP-4 (1990)- Kombinacija progresivnog stila sa vintage elementima , kao što su plastika u obliku koranjčinog oklopa i ravnih stakala. Jedinstveni dizajn korišćen za dioptriske naočare i za naočare za sunce.

OP-6 (1991)- Je prvi Oliver Peoples ram koji je napravljen specijalno za žene. To je bio ram sa metalnim frontom, dok je ostatak naočara bio napravljen od plastike i specijalnih metala. Ženstvene izgled i sa stilom kao i ravnim staklima darovale su ovom ramu retro izgled.

Aero (1997)- Je inspirisan od strane avioatora koje su nosili piloti 1950tih. Ovaj klasični metalni ram koji sadrži dva mosta totalno je redizajnirao Aviator koji nam je danas poznat. Ikona a sada i legendarni ram Oliver Peoples-a privukao je pažnju nekih od najuticajnijih i najprepoznatljivjih lica u svetu mode. Njegova popularnost se nastavlja i danas jel se ovaj model nalazi u trenutnoj Classics kolekciji.

3-Piece Rimless (1999)- Nalik na modele naočara iz perioda 1920tih i 1930tih, ovaj specifican dizajn pomogao je Oliver Peoples kolekciji da izgleda vintage.

Tycoon (2004)- Ručno izradjen acetatni ram koji je inspirisan naočarima koje je nosio slavni muzičaržRoy Orbison 1950. Ovaj stil takodje izaziva slike moćnog Hollywood režisera. Pošto je i modelnaočara za sunce obožavan kao i dioptrije ovaj stil se i dalje nalazi u Classic klekciji.

Harlot (2007)- Je evolvirao iz trenda da naočare budu glomazne koji je bio aktuelan 1970tih koji je dominantan u industriji naočara od 2004-te godine. Unikatni dizajn , laskavi izgled stakala i lukzuzni metalni detalji učinili su da ovaj ram postane najtraženije i provokativnije naočare medju glamuroznim zvezdama u Hollywood-u.

2008_9frames

2009 – Moderne Hollywood inspiracija

Oliver Peoples kreće u saradnju sa Zooey Deschanel (Almost Famouse) , Idealno predstavljanje modernog Hollywood-a, drugi kratak film koji su objavili je “Catch a Tuesday“

2009_ron-herman

2009- Oliver Peoples, Bergdorf Goodman & Ron Herman

Oliver Peoples otvaraju prodavnicu u prodavnici u Bergdorf Goodman, New York City i Ron Herman, Los Angeles

2009_catchtues

2010- Oliver Peoples lansira Original Vintage Circa 1987: Larry je inspirisan da istraži njegovu ličnu arhivu i originalne Oliver Peoples kolekcije u veleprodaji. Otkriva pravi dragulj, originalni vitange ram iz 1950-te godine. Delovi iz retkog asortimana postaju dostupni odabranim prodajnim objektima i Oliver Peoples buticima.

2010_vintage

2010- Clasična Hollywood inspiracija

‘les enfants sennuient le dimanche (Deca se radjaju nedeljom); Shirley Manson i Elijah Wood se igraju u Paramour Estate u Los Feliz, California, za Oliver Peoples kamapnju 2010 godine. Režiser je bio Autumn de Wilde a muziku je radio Zee Avi , nastaji internet senzacija.

2010_classic_hollywood_inspiration

2011- Inspiracija života moderne Kalifonije

Oliver Peoples započinje saradnju sa poznatim fotograferkom i režiserom Lisa Eisner da stvori kampanju za 201 1 godinu “Rainbow House“ pravi život zvezda, Devendra Banhart (muzičarka) i Rebecca Schwartz, koji se fokusiraju na intimne i seksualne dogadjaje u modernoj južnoj Californiji. Istraživanje ljubavnih afera je jedinstveno delo arhitetke John Lautner: The Rainbow House. Prepoznatljiv je po kosom krovu i isprljanim staklenim prozorim sa obe strane kuće, sagradjena je u 1961 godini, i autentičan je primer života u Kaliforniji. Spoljašnjost i unutrašnjost kuće pokazuju hemiju koja vlada izmedju mladih parova.

2011_contemporary_ca_living