Prada naočare


ISTORIJAT


  • Mario Prada počeo je da prodaje kožne torbice, cipele i razne sitnice za putovanja u godini 1913. kreirajući etiketu Prada. Na početku je radio u SAD-u a zatim u Evropi pre nego što se vratio u Italiju da bi otvorio dva vlastite prodavnice u Milanu.
  • Njegovi kovčezi Prada na početku bili su teški i komplikovani, oni su bili znak kvaliteta u danima putovanja morem, ali putovanje avionom postalo je popularno tokom 20-og veka i ovaj je dizajn postao nepraktičan.
  • Prada je počeo proizvoditi lagane torbe prikladne za avion, a u SAD-u je takođe prodavao vodootpornu odeću, međutim, od godine 1970-te etiketa Prada pomalo slabi.
  • 1979. godine Miuccia, Marijeva kći, preuzima upravljanje porodičnim poslom Prade. Proširila je liniju kompanije sa luksuznim ručnim torbicama i naprtnjačama u crnom, koristeći jednostavni dizajn iz najlona.
  • 1985. godine Prada je lansirala svoju prvu uspešnu liniju obuće i konfekcijske odeće.
  • Prva Pradina prodavnica muške odeće otvorena je 1998 godine u Los Angelesu, a usledili su novi butici na Manhattanu i u Las Vegasu.
  • 1992. godine Miuccia je predstavila Miu Miu liniju, finansijski dostupnu i namenjenu mladoj populaciji, jednostavan dizajn i klasični izgled nastavili su kvalitet Pradine etikete.
  • 1990-tih godina kreirana je Prada sportska etiketa, kojoj je prethodila linija muške odeće i kolekcija rublja.
  • Miuccia Prada dobila je međunarodnu nagradu od Veća modnih dizajnera Amerike godine 1993. godine, a potom je usledilo dodeljivanje nagrade za dizajnera godine 1995. godine.
  • Karakterističan srebrni Pradin trougao je statusni simbol širom Evrope i Severne Amerike.


Prada
  • Brand je usko povezan sa konceptom savremenog luksuza i konceptom visoke mode.
  • Jačina brenda je njegova sposobnost kreiranja kontinuiranog dotoka novih klasičnih i novih kultnih trendova.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Pozicioniranje brenda
  • Pradin neumoljiv stil i inovacija proizvoda pune su razumevanja za promenu životnih stilova. Prada koristi materijale vrhunskog kvaliteta, razne detalje i kvalitetnu izradu za kontrolu kvaliteta kroz sve svoje brandove.
Karakteristike proizvoda
  • Pradine naočare za sunce imaju nekonvencionalan stil, inovativne su i imaju razumevanja za promenu životnih stilova.
  • Visokokvalitetne sirovine, umetnička izrada i pridavanje značaja detalju naglašavaju identitet i jedinstvenost Pradinih proizvoda.
Kupci
  • Pradini kupci su svesni identiteta brenda i kvaliteta proizvoda kao i modnih odlika. Oni cene Pradinu sposobnost kombinovanja inovacije sa visokom tradicijom kvalitetne izrade
  • Muškarci i žene u dobu između 20-30 godina
  • Osobe koje traže savremeni luksuz
  • Visokomodna osvešćenost i nekonvencionalno tumačenje mode
  • Osobe koje kombinuju stari stil sa modernim trendovima.