Ray-Ban naočare


RAY-BAN


  • Moderna legenda
  • Ikonski stilovi (avijatičarski, putnički)
  • Celebrities

ISTORIJAT


  • 1929. godine: Mac Cready, general oružanih snaga SAD-a zatražio je od Ray-Ban a da razvije novi tip sunčanih naočara koje bi mogle zaštititi pilote od intenzivnog blještavila na visokim nadmorskim visinama, a sa time da bude zagarantovan jasan vid.
  • 1936. godine: Ray-Ban naočare za sunce, poznate tada kao naočare protiv bleštavila, predstavljene su javnosti. Prvi model imao je plastični okvir sa “avijatičarskim” oblikom.
  • 1937. godine: ime je promenjeno od “naočara protiv bleštavila” u Ray-Ban: trgovačka marka je registrovana a prvi put se pojavila u jednom reklamnom oglasu u maju.
  • 1952. godine: lansiran je putnički stil. Zahvaljujući njihovom jednostavnom, čistom dizajnu i njihovom udobnom pristajanju putnički stilovi postaju trenutno klasika te odmah postaju popularni u filmovima.
  • 1961. godine: uveliko zauzima vodeće mesto na tržištu, Ray-Ban počinje dugoročnu saradnju s Hollywoodom dobivši prvi važni plasman u “Doručku kod Tiffanyja” sa Audrey Hepburn koja je nosila “putnički” stil.
  • 1960. godine: lansirani su Olympian I i II i Balorama, članice Balorama seta.
  • 1980. godine: prvi put je promovisan set “the Wings”. Nanovo veliki preokret u važnom stilu Brenda; ovo je uniseks model koji kombinuje jasni avijatičarski osećaj sa revolucionarnim sočivom što mu daje futuristički izgled koji je danas još uvek moderan.
  • 1999. godine: Luxottica Grupa dobija brand.
  • 2003. godine: prvo proširenje linije lansiranjem dioptrijskih i dečijih kolekcija .
  • 2004. godine: lansirana je dečija dioptrijska kolekcija


 300x400ray-ban
Karakteristike proizvoda
  • Polarizirana sočiva imaju logotip na sebi (primer: logo sulla lente)
  • Nova sočiva adaptirana na svetlost
  • Zahvaljujući svojoj tehnologiji sočiva adaptirana na svetlost pomažu vam da očima osigurate maksimum udobnosti i opuštanja
Ciljna grupa
  • U dobu između 18 i 34 godine – muškarci i žene
  • Mlade generacije obrazovane na globalnom nivou
  • Za ljude koji imaju hrabrost da budu ono što jesu
Zašto su nova sočiva tako udobna?
  • Njihov intenzitet adaptacije na boju čini ih prirodnim za nošenje u svim svetlosnim uslovima, čak i kada je oblačno ili maglovito, u sumrak ili u zoru, kada ne biste nosili normalne naočare za sunce;
  • One osiguravaju najveću jasnoću vida i svetlost u svim gornjim svetlosnim uslovima zahvaljujući njihovoj specijalnoj tehnologiji koja nudi izvrsno propuštanje crveno-narandžastog svetla, nešto slično onome što rade uređaji kojima se može videti noću;
  • One garantuju izvrsno pojačanje boje tako da se uz samo mali napor izvrsno mogu videti detalji.